x
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka

Jesteś niezalogowany

produktów: 0 / 0,00 PLN netto
Zobacz koszyk
ACSS ID SYSTEMS Strona główna ACSS ID SYSTEMS

Szukaj:

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia

Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności.

Jesteś tutaj: Strona główna

RMA - Zgłoszenie serwisowe

Dotyczy(wszystkie pola są wymagane)

Opis uszkodzenia

Adres nadawcy(wszystkie pola są wymagane)

Adres zwrotny

Przesyłka ma być dostarczona na adres inny niż adres Nadawcy.

Odbiór osobisty

Zaznacz jeśli chcesz osobiście odebrać urządzenie z serwisu.

Uwaga

Urządzenie należy dostarczyć do serwisu na koszt własny, pod adres:

ACSS ID Systems Sp. z o.o.
01-496 Warszawa
ul. Karola Miarki 20c

Warunki ogólne

Prosimy o wydrukowanie i przesłanie wraz z drukarką dokumentu zgłoszenia serwisowego z nadanym numerem RMA.
Do drukarki należy dołączyć przykładowe karty z wydrukami. Prosimy nie dołączać zasilacza, podajników oraz kabli.
Zgłoszenie serwisowe zostanie anulowane w przypadku gdy ACSS nie otrzyma urządzenia w ciągu 5 dni roboczych od daty nadania numeru zgłoszenia.

Naprawa gwarancyjna

W okresie gwarancji drukarkę należy dosłać w kompletnym, oryginalnym opakowaniu lub dostarczyć osobiście.
Wysyłka zwrotna do klienta odbywa się na koszt ACSS.
ACSS odsyła drukarki jedynie w kompletnym, oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku takiego opakowania możliwy jest jego zakup lub odbiór własny urządzenia.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji gwarancyjnej klient ponosi całkowite koszty transportu i testowania urządzenia.
Nadanie numeru RMA nie oznacza automatycznego uznania zasadności reklamacji.

Naprawa pogwarancyjna

Koszt diagnostyki urządzenia wynosi 150,00 PLN netto.
Naprawa zostanie wykonana bez konsultacji z klientem jeżeli łączny koszt diagnostyki i naprawy nie przekroczy kwoty:


  • 250,00 PLN netto dla drukarek Pronto, Enduro, RioPro i starszych
  • 350,00 PLN netto dla drukarek serii PRIMA


W innych przypadkach klient zobowiązany jest do pisemnej akceptacji kosztów naprawy przed podjęciem czynności naprawczych. W przypadku rezygnacji z naprawy klient ponosi koszty diagnostyki urządzenia.
Klient przekazując drukarkę do serwisu akceptuje powyższe zasady.